HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Thursday 24 November 2011

tinggal kenangan


23/11/2011
tarikh keramat bagi aku.. hahahahah
xde la...
tarikh nie merupakan tarikh last paper bagi subjek aku untuk sem nie..
dan tarikh nie jgak merupakan tarikh berlakunye perpisahan bagi aku dengan roomate dan kwn aku.. 
=(
sebelum kite sedey2...
aku nak cite ckit pasal last paper aku nie...

pagi 2 aku macam biase r semangat jer nak jawab..
dalam semangat2 2 satu perkara yg memalukan telah berlaku...
iaitu...
tyme pengawas exam panggil masuk kelas..
aku pun dengan semangat nye masuk r..
pas2 tibe2 puan 2 ckp... " SAPE BENARKN KAMU BWK MASUK BEG??"
what????? tanpa aku sedar aku bawak beg masuk kelas...
pergh !!! mau panas ja muka aku tahan malu... hahahah

lepas abis jawab pa sume pakat balik bilik 
lepas 2 sudah sampai mase nye untuk aku pulang ke pangkal jalan.. hahahaha

sekarang aku nak story pasal roomate aku nie plak...
actually aku dok dengan dye xde la sampai 6bulan macam kawan2 aku yang laen..
sebelum aku dok dengan dye..
aku dok kat tingkat atas..
pastu byle exroomate dye pindah bilik aku pun pindah la g bilik dye
dye nie budak kedah gak..
dye nie baek tapi garang..
tiap ary aku kene berleter tapi xpe coz dye berleter sbb kesalahan aku sendiri..
hehehe
aku dengan dye malam2 suke wt keje gyle..
melalak la...ape la.. asal kn boring kitorg ilang.. =)

syg !! kt sane nt jgn lupe kt aku tau..
jage J utk aku... hahahahaha
lepas nie xdapat nak tengok cara unik ko gosok mate 2 dh.. 
=(
nak tengok roomate a.k.a genk merenk aku ????
nie ha.. org nye...



name : NOORSHAHMIRA BINTI MAT HUSSIN..
dob : 29 DIS 1993
pof : PERAK

k nie plak kisah kawan aku sorg lagi..

dye daftar poli same tarikh dengan aku n miera
tapi aku jumpe dye esk 2...
tyme nk g klas..
aku xbyk cakap pun dengan dye tyme 2..
coz biase r aku klo first tyme kenal orang mmg cm 2.. =)
so byle dah lame2 aku pun dah ok dengan dye..

nak cite ape g ek pasal ko nie ?? 
hurm... hahahaha

k la nie org nye..


name : NUR ATIKA BINTI JOHARI @ BAHA
dob : 5 MEI 1993
pob : PERAK

k la 2 jer kot..

actually aku sedih gak dorg nie nak pindah...
but..nak wt cm ne kn ???
yang xtahan nye.. ramai tny aku..
"ko nie xsedey ke miera n ika nk pindh???"
n jawapan aku aku selalu jawab ialah 
"xpun... (smbil wt senyum kerang busuk aku 2) =) "

klo aku sedey pun bukan nye dorg nak tarik balik keputusan yang dorg dah wt...
aku sedey pun xnak r tunjuk depan dorg...
karang dorg gelak kat aku...
dorg 2 bkn ley tgk aku emo ckit...
sadis kn ??? =(

tyme malam last (sebelum paper last)
kitorg macam biase r tdo kt bawah coz tkut xbgun pg..
pastu tyme nak tdo 2 tbe2 jer kitorg xrase ngantok..
so terbukak la kisah2 silam pasal kitorg..
n terbongkar suda rahsia aku.. =)
malu gyle tyme 2...

yang paling aku terharu tyme mira ckp
"ko nak tau x??"
aku : "nak .. bende pe??"
mira : "dalam ramai2 kawan yang aku penah kawan kn... sorg je kawan aku yang macam budak2 n aku syg ... (lebih kurang ayt cm nie la..aku xigt r.. ) "
aku : " sape org 2 ??" 
mira : " ko r... tgk r skg.. (tyme 2 aku wt perangai macam budak2) " 
aku xtau la ko cakap nie betol ke x... 
but seriusly terharu + malu gyle tyme 2..

lastly... wei sory r coz aku xsempat anta korg balik.. 
nak wt cm ne aku blk dulu dr korg..hehehe
n
 to ika
aku minx maaf sesangat if aku de wt ko sakit aty or terase aty ngan aku sepanjang perkenalan kite kt PSMZA..
aku tau ko byk terase dengan aku...
mayb aku wt 2 dalam sedar or tanpa sedar..
tapi serius tyme aku benci ko pun aku still anggap ko sahabat aku..
hope ko bahagia kt sane k...

to my lovely roomate
syg !!! aku pun nak minx maaf gak..
tapi aku sendiri xtau salah ape.... =)
coz aku byk wt salah dengan ko..
hope ko pun bahagia kt sane k... 

# aku sayang korg...
hope that our friendship will remain...
jgn lupe aku tau byle dh de kt sane..
aku xkn lupe kt korg.. but klo aq xmsj or chatt 2 that's means aku busy or pape jer la k...
 papai my frenz !! ="(







No comments:

Post a Comment