HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Saturday 26 November 2011

bertemu kembali ..


hurm !!
cuti sem 3mgu.. dalam 3mgu nie ape aku nak buat ek??
rase nye besarkan badan dengan nasi kenduri kot..
biase la tyme cuti sekola nie la kenduri kendara penuh kan ??
so tyme nie jugak merupakan mase yang sesuai untuk kite save beras kite..heheh

semalam 26/11/2011 jiran sebelah umah aku buat kenduri kawin anak dye..
ayah aku dtugaskan jd DJ untuk kenduri dye..
sememangnye keje part tyme ayah aku jd DJ..
tapi aku plak kene ganti ayah aku sekejap..

agak malu r tadi..
bukan malu sebab ganti ayah aku...
tapi malu sebab ramai dok usya aku pelik..
nak kata aku cun td xpun.. coz pakai tshirt biase jer..haha

aku gelabah terok gyle tyme pengantin sampai..
sebelom 2 ayah aku de col..
cakap yang dye balik lambat lagi coz adik aku xabis temuduga lagi...
so aku la kene handle tyme pengantin sampai.. huhu
sume orang suruh aku cakap gune mic tyme pengantin sampai 2..
malu doe.. aku pun xcakap r..
kene pasang kompang plak.. aduh!!
cuak gyle aku tyme 2 coz tkut tersalah pasang..
xke lagi malu aku.. hahaha

tyme 2 selang beberape minit ayah aku pun balik... huh !!
ilang suda kecuakan aku..haha
actually anak jiran aku gurl... 
n menantu dye 2 plak sbnrnye anak saudara exjiran aku dulu..
jiran aku yang dulu 2 sekarang dok kat KL..

nak dijadikan cerita la kn...
sebenarnye dulu aku minat gyle kt anak dye..
anak dye nie baek gak..
dulu kitorg rajin g tuisyen same2 n tempat tuisyen yang kitorg g 2 mesti same.. =)
korang nak tau.. dulu tyme g tuisyen 2 sebelom aku g naek basikal..
mak aku yang rajin g amik n anta..
de satu ary 2 mak aku xdtg amik..
n dah pesan kt mak budak 2..
tapi dsbbkn mak budak 2 suke ngusik aku..
dye xgtau pun yang mak aku sruh aku balik dengan dye..
aku nie jenis suke nagis dulu.. *dulu jer tau..skg xdh.. =)

tyme 2 jugak aku nagis coz mak aku xdatang amik...
nagis depan2 dye... malu siot... tau kn cam ne perasaan kite klo nagis kat depan orang yang kite minat??
dye nie anak sulung dari 4 org kot..
dulu rajin g umah dye.. g maen same2..
panjat pokok kt depan umah dye..
i miss that moment.. <3

tapi 2 sume dah tinggal kenangan..
coz sume 2 xkan berulang lagi..
dye sekarang dah laen..
nak kate ensem 2 .. bg aku jer kot.. =)
tadi dye datang coz rombongan lelaki kn ??
first 2 aku xcam lagi..
lepas kwn aku cakap " 2 la anak mkck 2"
aku pun tgk la..
pastu tyme kitorg tengah nyembang 2..
mak dye datang... n gtau yg 2 anak dye..
pas2 dye ley ckp plak "ensem x dye?" 
aduh !! aku jawab dalam aty jer n sambil senyum2..hahaha
kwn aku plak ckp "no komen" hahah

aduh !!! perasaan dulu berputik kembali... hahahaa
dye sekarang study kat UITM PUNCAK ALAM..
course ape aku pun xtau...
dye dah laen sgt sekarang..
dulu kurus jer..tapi sekarang dah tembam.. hehehe

memang tadi setiap masa aku usya dye jer..hehehe
aty aku bertambah berbunga byle dengar mak dye cakap
mayb dorg akn pindah sini balik..
hadoiy ! ! mau sengih panjang jer tadi.. hehehe
that's mean aku akan rajin jmpe dye la...hehehe
tapi xtau lagi byle dye pindah sini balik..

ape pun aku happy ary nie.. =)

No comments:

Post a Comment