HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Wednesday 30 November 2011

hangout wif them...


weh !!! aku nak gtau nie aku happy sgt ary nie..
hehehe
nak tau x sebab pe aku happy ???
ha...nie yang nak cita nie.. =)

ary nie aku hangout wif GK...
but xsume...
hanya 4 orang ja t'masuk aku..hehehe
yang p aku,husna,miera, n lia..
actually kitorg dah plan benda nie..
but semalam tiba2 syifa ckp xjd coz tok dye nak mai umah..
aku pun xpe la.... dh xjd kn?? sedey gak r..

pas2 tadi tengahari lia mai umah aku..
saje je dye mai coz nak nyembang2 jer..
then aku ajk la dye p umah husna..
yer la dh xjd p cs kn...
so aku pun msj la husna..pas2 dye col..
tny kitorg "ampa pakai baju ciap2 dh ka??"
aku pun terkejut r... tiba2 jer dye ckp macam 2..
aku ckp la kat dye xjd kuaq..
mau hangin r satu badan minah 2..
coz dye dh siap2 nk kuaq dh..
aku pun contct la syifa...
last2 kitorg 4org ja kuaq..

actually kitorg nak kuaq coz nak tgk wayang...
so xpe la kitorg kuaq dlm pkl 4 cm 2 r..
pas2 tgk2 movie 2 lambat lagi...
so nak g tgk men bowling...
orang ramai la plak... asal kitorg nak g maen ja mesti full..
sadis tol.. =(
pas2 dok men pusing kot 2 last2 decide g karok... hehehe
bagus gak coz dah lame gak x g karok..

kitorg karok sorg 3lagu..
tapi org yang dok karok nye aku n husna jer.. hehehe
miera karok biase2 jer..
yang best nye kitorg ley buat tarian..
mau xbuat tarian...kitorg pilih lagu yang kitorg penah menari..heheh
lagu ape ??? lagu NIRMALA.. DATO' SITI..
tyme lagu 2 kuaq jer.. terus kitorg buka step..
tapi yang rancak nye Husna n Miera r...
sampai abg sebelah 2 dok tengok ja..
hahahah...tibe2 jer terimbau kembali zaman jahiliah kitorg .. haha
nak upload video tapi xley.. hurm... 

memang best r ary nie..
lepas abis karok terus g tgk wayang...
cite nye...
mesti korg dh tengok..iihihhi
cite AKU BUKAN TOMBOY..
best cite nye.. xyah cite la jalan cite dye kn??
dah korg penah tengok dah..
tapi yang sedey nye...
kitorg tengok xsempat nak abis coz..
cite 2 start pkl 5.35 ..
hurm..kitorg tgk sampai pkl 7.00
terus kalut balik coz ayah aku n abg husna dah col sruh balik...
waaaa..... tkut doe nak balik...
mau xtakut dah lewat doe...
mau kecut ja perut aku n husna...
terus pecut moto balik...

now !! nasib aku selamat coz ayah aku xbalik surau lagi.. =)
but lepas nie confirm2 xley kua dh...
hurmm.. sadis nye...
tp nak buat macam mne dah mmg salah aku kan ??? so redha jer la..

# btw best sesangat ary nie...
pix xde sory... coz sume pix de kt azlia...

No comments:

Post a Comment