HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Sunday 20 November 2011

memory sem 1


minggu nie merupakan minggu last aku ade kat sini..
sbb ary rabu nanti aku dah nak balik KEDAH !!
kawan aku 2org dah balik..
iaitu 


yifa
dye nie orang first balik d antara genk kitorg..
xadil kn ???mentang2 la paper dye abis awl... =(
sadis tol dye tinggalkn kitorg kt sini..

actually dye nie nk balik same2 dengan aku..
tapi dsbbkn dye nie TERLEBIH aktif dengan game board..
dye terpilih utk mewakili poli ke POLISAS dalam game board... 
name game 2 scrable <= = = btol ke x aku eja nie pun aku xtau..
coz aku xpenah dengar pun game nie..hahaha
tp xpe la syg... hope u menang ek dalam game 2.. =)

nie orang kedua balik...


wani
dye nie bru jer bertolak balik tadi..
dye nie balik awl2 wt pe ntah... bkn de pe pun kat umah 2.. =)
# ayt jeles jer 2... =)
dye nie org dekat jer...
ape nk jadi kn??? org dekat balik awl...
org yg jauh nie jgak la yg lmbt blk.. =(

so skg nie tgl la kmi 5 org..
iaitu mira,ika,milo,ain n aku,,,
sadiskan ??? 

ok2 back to point 
ary rabu nie last paper final aku..
so lps abis paper insyallah akan terus bertolak balik..
e2 bermakna tamat suda pengajian aku utk sem 1 nie...
bru tamat sem 1...blom sem 6...hahaha
berangan jer lebih..

tapi serius r..
sepanjang aku de kat sini macam2 sweet memory ada..

first..
perkenalan dengan kawan2 baru..
kenal dengan miera (my lovely roomate)..
kenal dengan yifa ..
kenal dengan ain..
kenal dengan wani..
kenal dengan ika..
tapi lepas nie ika n mira dh nk pindah..
so that's mean next sem dh xjmpe dengan diorg dah.. =(
nanti aku cerite cm ne perkenalan antara aku dengan dorg2 nie ek .. 

second..
memory berpuasa kt sini tanpa family..
first tyme aku puasa tanpa family...
klik sini utk tau cerita aku sepanjang berpuasa dekat sini...

third..
klik sini untuk tau cerita aku ketika keboringan dulu..
mmg xde keje r dorg nie..
hanya dsbbkn teringin tengok aku dlm keadaan cm 2..
terus ubah aku..
but xde pe yg beza pun.. hehehe

fourth..
klik sini utk memory aku bersama genk zeamy..
nie mmg kenangan yg xmungkin dapat aku lupakan..
klo aku lupa pun bukan sebab apa2 nah.. =)

fifth...
klik sini nie plak first tyme aku g dinner.. =)
aku nie mana penah g dinner lg.. hehhe
2 yang agak jakun sikit byla dapat join dinner.. hahaha

sixth...
memory bersama genk MAWYZ..
M = MILO
A = AIEN
W = WANI
Y = YIFA
Z = ZYRA (nie aku.. )
nak tau cm ne perkenalan kitorg ???
ha...yg 2 nanti la aku crite ek .. 
sabar tau.. =)
nie crite tyme kitorg kuar hangout same2..




No comments:

Post a Comment