HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Friday 9 December 2011

makan angin dgn yg tersayang


hye !! dah lame aku xupdate blog nie kan ???
urm.. sory la ek.. bkn pe malas nak update la sekarang nie.. hehehe
ok2.. actually hari nie aku nak cite pasal 8/12/2011

ade ape dengan tarikh 2????
ha... hari kamis hari 2 aku dengan sayang2 aku nie dah plan nak p bekelah..
yahooo!! best gyle dengar byle dorang nak g bekelah..
coz dah lame kot xbekelah
actually rancang hari rabu tyme g umah syifa..

so hari kamis 2 kitorg pun melaksanakan la rancangan nie..
yang join xramai pun coz pakat de kat kolej la.. parents xbg kluar la..
abis yang join byk mne??? 
6 orang jer yang dapat join..
sedey kan?? 6 orang daripada 14 orang..
biase la sekarang kan sume dah berhijrah jauh2..

kitorang plan nak g pukul 2.30 ...
tapi macam biase d lanjutkan 1jam lewat..
hahaha
klo lanjutkan 1 jam awal xpe gak.. nie lewat kan lagi..
so pukul brape kitorg g??? sendiri pikir la ek.. =)

tyme aimi n azlia datang umah aku ,
kitorang borak2 kosong lu..coz lepas kan rndu..
sedangakn nak lepaskan rndu kat aimi jer.. coz dye jer aku baru jumpe sepanjang aku cuti nie.. hehehe
byle dah lame sangat borak..
kitorg terus gerak g tgu miera n syfa kat giant..
dengan niat nak konvoi la..
but lastly kitorg g asing2.. =(

samapai jer terus cari port utk posing,makan,n buat hinggaq...hehehe
sebelum makan kita mst posing dulu kan ?? hehehe

SELAMAT DATANG KE PANTAI MERDEKA !!
hehehe


tyme baru sampai
lia n aimi

amik angin pantai jap =)


aku n aimi
so lepas makan2 kitorang pun jenjalan la sepanjang pantai 2..
heheheheh
buat macam dalam cite jalan sambil pengang kasut. =)

tudia !!! muka budak kelaparan..












lia n ain

lepas sume dah penat kitorg pun b'tolak balik ..
sampai umah pukul 6.45 ptg.. =)
agak penat gak r b'posing dengan sayang2 aku nie.. =)

k la.. papai u all !!

see u next entry.. =)






1 comment: