HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Friday 11 May 2012

duta jom heboh !


30 & 31hb Mac ary 2..
aku join aktiviti poli yang d adakan d JOM HEBOH..
jom heboh nie jauh dr aku punya poli iaitu kt 
GONG BADAK, KUALA TERENGGANU..
g nie sebiji bas..
actually sebelum g 2..
ary sebelumnye kitorg bahagi2 orang untuk 2hari..
first aku pilih ary jumaat..
sebab aku pilih ary jumaat coz ary sabtu 2 ade penutupan pertandingan memanah..
aku nak tengok la kn ?
 
but aku xjadi g ary jumaat coz ary sabtu xramai org..
lagipun klo aku g ary jumaat kak angkat aku ade.. so xberape kekok la kn ?
pas2 tengok abg YDP 2 suruh aku g ary sabtu..
aku ikut jer la.. huhu..
tapi bagus gak sebab aku ley join kawan aku jd urusetia untuk memanah.,. =)
dalam tengah busy2 jage memanah 2 petang aku ajak kawan aku g sekali esk.. (jomheboh)
pastu yifa n wany g minta permission dari encik sebab nak ikut aku.. =)
first 2 nk g sendiri.. pastu xjadi sebab ley join naek bas..

sampai-sampai jer kat jomheboh 2 kitorg g amik baju..
pergh !! memang bengang r tyme amik baju 2..
dorang minta saiz baju.. tapi tyme bagi xikut saiz pun..huhu..
korang nak tau aku dapat saiz ape ?
XL besar kn ? aku nie saiz M jer.. 
tapi yang untung nye yifa la sebab dye ley minta kt kawan aku , milo.. 
so kire dye dpt gak la baju free even xde name dlm list.. 

kitorg bukan nye wat keje sangat sebab kire nak melencong jer.. hihi
tapi kitorg wat keje sambil shopping...
ha..gane 2 ?
hihi
kitorg jumpe mcm2 jenis kerenah org ganu nie..
aku teringin nk snap pix dgn johan aka botak..
gyle comey muke dye.. tapi sempat snap coz dye busy..huhu..
aku hanya sempat snap dgn Amran jer..
fizo pun xsempat.. huhu..

tapi xpe la.. kitorg jalan2 jer kat situ sampai penat.. hihi.
booth kitorg tyme 2 ade Linda Onn..
byle dh penat pusing2 kitorg g la dok kt booth sndiri..
first kitorg datang.. kitorg xbergaul langsung dengan budak2 PKT (Poli Kuala Terengganu )
 n POLI HULU (Poli Hulu Terengganu )
dorg nampak sombong gyle.. 
but sebelum balik.. aku n yifa nak la bergambar dgn dorg untuk kenangan kan ?
igt nak amik ckit2 jer..
byle kawan aku , Amin dapat tau kitorg nak amik gambar..
terus dye g amik mic panggil sume bdk2 poli yang ade..
gyle ! ramai doe..mau roboh stage 2..

lepas 2 sume jadi kenal n mesra..
best gyle r ary 2.. 
nie pix kitorg

tyme nyanyi lagu politeknik Malaysia.. =)


hasil gabungan student PSMZA, PKT n POLI HULU


aku , Amin n Yifa


robocop hasil rekaan poli mne ntah..hihi

Din, Afiq, K.Alyn n Abg ridhuan
(PSMZA's student)

aku, Amin n Yus


with mama n papa (YDP n NYDP)




penjaga tegar arnab YIFA
arnab hak milik PSMZA

Faizral with penjaga arnab

aku n Amin

aku n K. Elly

Bergambar dgn arnab =)


mcm selalu..pix kitorg wajib =)
yifa + zyra 

we again

with syahril


with PKT's student.. klo xsalah aku la..hihi
klo salah jgn mrh ek .. =)

akhir sekali kumpulan nasyid PSMZA ! 


No comments:

Post a Comment