HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Friday 11 May 2012

Program yg tiada tandingnye..


ok hari nie aku nak story pasal event yang dilangsungkan sebelum cuti hari 2..
name program nie ialah "PROGRAM SEJENAK BERSAMA YDP"
program nie khas untuk ahli JPP jer..
coz dalam program nie memperkenalkan sume MT - MT dalam JPP..

first program 2 de something yang paling aku suke.. hehehe
iaitu makanan free.. hahaha..
mula-mula 2 dorang cakap sape datang awal ley makan..
so aku pun dengan semangatnye g la awal dengan harapan dapat makan..heh
sampai-sampai xley makan agi.. perut dh bunyi segala bagai lagu dah..
last2 pkl 8.45 bru dapat makan..2 pun kne makan cepat-cepat coz pkl 9 kne masuk balik..

lepas 2 bermula la program.. sume dok mengikut exco-exco sendiri..
abg Wan selaku YDP cerita psl JPP n tugas2 exco-exco n ahli-ahli..
kalo korang nak tau..aku rase aku yang paling bising selain ahli-ahli laen..
hehe.. well aku xrase malu sangat dalam 2 coz sumenye aku anggap sebagai abang-abang n akak-akak aku..
 =)
lagipun ramai antara dorang aku dah kenal n penah bergurau so xde la rase janggal sangat..
ahli-ahli baru pun budak-budak sem 1... ala ape la sangat sebaya dengan aku jer pun..
hehe

lepas abg Wan membebel dye memperkenalkan sume MT
k la aku kenalkan yang mane aku ingat jer ek,.. =)

YDP - ABG WAN
NYDP - KAK ALYN
SETIAUSAHA - KAK SEHA
NAIB SETIAUSAHA - FAIZRAL
BENDAHARI - ABG ZUL
NAIB BENDAHARI 1 - NAJMI 
NAIB BENDAHARI 2 - MAN
EXCO MULTIMEDIA - AFIQ
EXCO KELAB DAN PERSATUAN -  KAK FIZA
EXCO KEBAJIKAN - KAK SYAI
EXCO 1 M'SIA - PAAN
EXCO OITC - ABG HAZIM
EXCO KPLK - ABG FAKRI

tekan sini utk gambar sory la pix xley nk post kt sini coz gmbr2 sume ade kt kwn.. =)

No comments:

Post a Comment