HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Sunday 16 December 2012

suasana baru !


esok bermulanya hari yang menakutkan bagi aku..huhu
bukan takut sebab kena jumpa hantu tau !
but takut sebab esok hari pertama aku menjalani Latihan Industri atau nama pendeknye LI..
esok aku akan mendaftarkan diri di Institut Perguruan Sultan Abdul Halim SP, Kedah.

malam nie dah nak kene iron baju..
then esok pagi nye plak kene bangun awal !
dah tade dah tido sampai pukul 12 tgh hari.. huhuhu
esok aku kene g dgn ayah aku sebab nye aku ta kenal sape2 pun.. huhu..
sebabnye segala urusan ayah aku yg settel kn..
sebab dia minta tolang daripada kawan dia,.
so esok aku ta bagi ayah aku g keja awal..
dia kene kenal kan aku pada encik kat sane..
lepas semua dah ok baru dia bole g keje.. haha

dah ase macam waktu tadika dulu plak..
ayah kene tgu sampai rehat or keadaan kembali tenang !
kalo tak selagi tu la dia kene tunggu aku ! hahaha

ok la ! esok aku akan update perasaan first day practical aku .. insyaallah !

untuk kawan2 SELAMAT MENJALANI LATIHAN INDUSRTI SESI DIS 2012 =)

No comments:

Post a Comment