HASNAN HASSAN.. CHE HASNA HASSAN.. NUR HAZWANI HASNAN.. NUR HAZIRAH HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZUDDIN HASNAN.. MUHAMMAD HAFIZZULLAH.. WE ARE HAPPY FAMILY

Sunday 16 December 2012

selamat tinggal !


Selamat Tinggal ! 
motif aku buat tajuk nie adalah khas untuk organisasi yang aku join kat poli
iaitu JAWATANKUASA PERWAKILAN PELAJAR (JPP)
aku start join dari sem 1 (JUN 2011) sehingga la sem 3 (JUN 2012)
walaupun sekejap.. tapi banyak kenangan aku dengan organisasi nie..
masa sem 1 aku ta berape nak kenal sangat dengan senior2 dalam organisasi nie..
sebabnye jarang masuk bilik dorang !
tapi start cuti sem , sem 1 ritu .. 
aku terpilih untuk join kem Leadership kat A'Famosa Resort, Melaka..
bermulanya daripada situ aku dah start rapat dengan senior2..

balik je daripada kem 2 aku join plak MSK (Minggu Suai Kenal) 
so makin rapat la dengan dorang sume !
jalinan kekeluargaan yang kitorang alami nie sangat2 la memberi makna bagi aku !
walaupun perkenalan singkat ! tapi masih mampu untuk mengeratkan ukhwah..
nie semua atas dorongan daripada YDP abg WAN  dan NYDP kak ALIN..
 (sory abg n kak sebab ziera lupe name penuh abg n akak) hihi

so sekarang aku dah start dengan Latihan Industri n mungkin lepas habis je LI nie aku ta join dh JPP..
tapi ade kemungkinan jugak aku join balik.. insyaallah.. 


k la..benti setakat sini dulu..

#SELAMATTINGGALJPPJUN2012

No comments:

Post a Comment